Gratis Linkbuilding

Published May 17, 22
5 min read
Linkbuilding is een belangrijk aspect van SEO marketing. Als u nog niet gebruikt link building strategieën in uw marketing structuur, bent u mogelijk het missen van potentiële business. Met behulp van link building strategieën zal u helpen creëren van hoge kwaliteit SEO marketing campagnes die zal helpen uw bedrijf te laten bloeien. Maar, eerst moet je begrijpen wat het is en hoe het te gebruiken.

Wat is link building?

Link building is een strategie die webpagina's krijgt naar elkaar te linken door het verwerven van hyperlinks van andere websites en toe te passen op uw eigen site. Het helpt gebruikers te navigeren tussen verschillende pagina's op het internet. Ze helpen ook zoekmachines te kruipen tussen de pagina's op uw website. Er zijn verschillende manieren om links te bouwen. Maar als je er minstens één onder de knie hebt, kan het je een voorsprong geven op je concurrentie. In de Verenigde Staten is de belangstelling voor linkbuilding sinds 2005 met 43 procent toegenomen.

Hoe worden links gemaakt?

Aangezien links de crux zijn van link building, is het belangrijk om iets te weten over hun creatie. Een link tag bestaat uit vier delen, die allemaal samenwerken om de hele eenheid te creëren. Elk deel heeft een specifieke functie binnen de link: Het begin: het eerste deel van de link staat bekend als het anker. Het opent de link tag en geeft aan de zoekmachine aan dat er een link is die leidt naar iets anders dat erop volgt. Dit deel van de link wordt aangeduid met een "a". Link doorverwijsplaats: de doorverwijsplaats geeft aan naar waar de URL verwijst. Dat kan een andere webpagina, een afbeelding of een downloadbaar bestand zijn. Dit deel van de link wordt aangeduid met een "href". Als dit deel met een # begint, geeft dit aan dat de link naar een ander deel van dezelfde pagina leidt. Zichtbare tekst van de link: dit gedeelte bestaat uit een klein deel van de tekst die gebruikers op de pagina te zien krijgen als ze op de link klikken. Het onderscheidt zich vaak op een bepaalde manier van de omringende tekst. Het wordt vaak blauw en onderstreept weergegeven om aan te geven dat het een link is waarop kan worden geklikt. Sluiting: dit deel van de link geeft aan zoekmachines aan dat de link compleet is.

Hoe linkbuilding bedrijven helpt

Link building verhoogt de SEO ranking, maar het biedt ook veel voordelen voor bedrijven. Bouwt relaties op: wanneer u uw links bouwt, moet u andere bedrijven bereiken, vaak om informatie door te geven over promoties en andere activiteiten met betrekking tot uw bedrijf. Hoewel uw primaire focus voor het uitreiken is om uw link te verbeteren, zijn er ook residuele voordelen. U kunt lange termijn relaties koesteren die voor beide bedrijven voordelig is. Gastplaatsing diensten en strategieën zijn toegenomen met 112 procent in belang sinds 2005. Referral business: Sterke links kunnen zowel het verkeer naar uw site als uw ranking verbeteren. Als uw site gelinkt is aan een relevante en vaak bezochte site, kan dit ook uw verkoop stimuleren. Bovendien kunnen die verkopen gemakkelijk veranderen in terugkerende klanten, zodat u er tot ver in de toekomst de vruchten van kunt plukken. Brand building: goede link building helpt ook om uw merk te promoten. Het kan helpen om te laten zien dat u een autoriteit bent in uw vakgebied door middel van links naar relevante inhoud. Het kan ook helpen om de expertise van uw bedrijf te promoten, evenals de sterke punten van zijn goederen en diensten.

Linkbuilding Belgie

Denk na over zoekintentie van die doelgroep (Zoekmachine optimalisatie bureau). Waarschijnlijk willen ze in dat stadium vooral vaststellen of ze een burn-out hebben of onderzoeken welke opties er zijn als ze een burn-out hebben. Zorg dat je vanuit dat artikel ook linkt naar andere artikelen binnen jouw website die gerelateerd zijn aan dat onderwerp om je bouncerate gezond te houden - linkbuilding lijst.

Welke websites bezoekt de doelgroep? Maak voor jezelf een overzicht van blogs, websites, content hubs, nieuwssites, forums, groepen, etc. waar de doelgroep samenkomt. Dit zijn de websites waar je contact mee op kunt nemen voor een link naar jouw content. Zorg dat het specifieke websites zijn - CTR verhogen. * is waarschijnlijk geen goed idee, omdat de doelgroep daar te divers kan zijn.

Om het meeste uit een linkbuilding campagne te halen, moet je inzichtelijk krijgen waar de huidige links vandaan komen, welke ankerteksten ze gebruiken en welke pagina de meeste links oplevert. Telkens wanneer wij een linkbuilding campagne starten voor een nieuwe klant, duiken we diep in het bestaande link-profiel van het bedrijf - de volledige verzameling links die naar inhoud op de site verwijzen - voordat we zelf gaan beginnen met linkbuilding.



We gebruiken onder andere Link-Assistent, SErank, Moz Open Site Explorer en Ahrefs. Bij het uitvoeren van een linkbuilding scan, stellen we onszelf verschillende vragen, zoals: Hoeveel backlinks zijn er in totaal? Zijn die links "dofollow" of "nofollow"? Hoeveel verschillende verwijzende domeinen linken naar de website? Welke soorten sites linken naar de website? Wat is hun autoriteit? Hoe divers is het ankertekstprofiel? Voor welke zoekwoorden scoort de website al als resultaat van het link-profiel? Hoe verhoudt het linkprofiel zich tot de concurrentie? Deze statistiek laat zien hoeveel verschillende links naar verwijzen.

Links zijn in de ogen van Google als ‘een stem op’. Maar Google wil gevarieerde stemmen verdeeld over meerdere stemmers. Zo is PSV van origine van Philips. Philips had vanuit alle websites en dochterondernemingen duizenden keren kunnen linken naar PSV, waardoor PSV hoger komt in de zoekresultaten op iets anders dan "PSV" - beste linkbuilding sites.

Toch telt elk afzonderlijk verwijzend domein voor linkbuilding slechts als één 'stem'. Afhankelijk van de linkbuilding tool die je gebruikt, krijg je een lijst met alle domeinen die naar de site linken. Hieronder zie je een greep van de domeinen die naar PSV.nl linken - linkbuilding sites. Als we naar deze domeinen kijken, dan zien we wie er naar PSV.nl linken en belangrijker nog, wie niet! Het is ook belangrijk om te kijken naar de autoriteit van de sites die naar een website linken.

Professionele Linkbuilding

Als alle verwijzende domeinen een hoge autoriteit hebben, dan kan Google denken dat je link-profiel onnatuurlijk is - bedrijfsgidsen voor linkbuilding. Als er variatie zit in de verwijzende domeinen dan blijft de website onder de radar en zal het link-profiel natuurlijk ogen. Kortom, je wil een divers profiel van verwijzende domeinen hebben, want dat is natuurlijk.

En sommige recepten-blogs met een lage autoriteit kunnen naar je linken - maar zeker niet honderden tegelijk. Linkbuilding campagnes moeten een balans bieden tussen verwijzende domeinen met een hoge, gemiddelde en lage autoriteit, zodat de voortgang er voor Google natuurlijk uitziet. PSV is een goed voorbeeld. Het heeft veel sites met een lage autoriteit - die gemakkelijker te verkrijgen zijn - een paar pagina's met een gemiddelde autoriteit en slechts een paar verwijzende domeinen met een hoge autoriteit.





Verdiende links hebben bijna nooit "geoptimaliseerde" ankertekst - review linkbuilding strategie. Google wil dat je op een natuurlijke manier links verkrijgt, en elke linkbuilding campagne moet natuurlijk ogende ankerteksten hebben. Zoals je kan zien, is het ankertekstprofiel van PSV divers. Er zijn meer dan 12. 000 zoekwoordvariaties, waaronder niet-geoptimaliseerde zoekwoorden zoals 'artikel' en 'gezegd'.

Wat is een SSL certificaat en waarom is het belangrijk in 2022? In dit artikel lees je alles over een SSL certificaat en waarom dit belangrijk is voor jouw!

SEO linkbuilding is geen eenvoudige materie, vaak is het ook heel tijdsintensief - CTR verhogen. Aan de hand van dit artikel (en de bijhorende tips), zal ik trachten om het uit te leggen zodat je er zelf mee aan de slag kunt gaan. Wat is linkbuilding? Linkbuilding valt onder “Off-page SEO” en is een belangrijk aspect van het volledige proces waar een dagelijks mee bezig is (beginnen met linkbuilding).

Deze acties hebben vervolgens wel een impact op de rankings van jou website in de . De tegenhanger van “Off-page SEO” is “On-page SEO”. Hoe kom je aan backlinks?. Linkbuilding draait voornamelijk rond het . Backlinks zijn hyperlinks die verwijzen van één website naar een andere website. Daarmee zijn backlinks één van de waarmee je rekening moet houden in je SEO-strategie.

Waarom Is Linkbuilding Belangrijk

Onderscheid tussen interne en externe links Om te beginnen met linkbuilding moeten we een onderscheid maken tussen interne en externe linken. Beide zijn belangrijk, maar vergen een andere aanpak. In dit artikel, zullen we ons vooral focussen op externe linken, . Interne links Een interne link is een hyperlink die verwijst naar een andere pagina op dezelfde website.

Ook tekstlinks in een blogartikel die verwijzen naar een ander blogartikel op diezelfde website, zijn interne links. Door interne links te gaan gebruiken, creëer je als het ware een soort spinnenweb voor Google en de websitebezoeker. De interne linkjes moet je zien als draden die de verschillende pagina’s met elkaar verbinden. linkbuilding zelf doen.

Daarnaast verspreiden interne links ook (ook wel link juice genoemd). linkbuilding webshop. Iedere pagina op een website heeft een bepaalde waarde. Hoe hoog die waarde is, is afhankelijk van een aantal factoren. Zo zal de waarde van een pagina hoger zijn als er heel wat inkomende backlinks (externe links) naar die pagina zijn.

Waarom zijn backlinks belangrijk?

Backlinks zijn vooral waardevol voor SEO omdat ze een "motie van vertrouwen" van de ene site naar de andere vertegenwoordigen. In wezen zijn backlinks naar uw website een signaal naar zoekmachines dat anderen instaan voor uw inhoud. Als veel sites linken naar dezelfde webpagina of website, kunnen zoekmachines afleiden dat de inhoud de moeite waard is om naar te linken, en dus ook de moeite waard is om op te duiken in een SERP. Het verdienen van deze backlinks kan dus een positief effect hebben op de rankingpositie of zoekzichtbaarheid van een site. Als u iets weet over hoe SEO werkt, zult u weten dat backlinking misschien wel het belangrijkste onderdeel is in het creëren van een uitgebreide SEO-strategie. In feite zou het opbouwen van backlinks van hoge kwaliteit de hoeksteen van elke SEO-strategie moeten zijn. Anders zal uw domein (en de specifieke URL die u probeert te ranken) niet door Google worden herkend als een gezaghebbende bron voor de zoekopdracht waarvoor u probeert te ranken. Toch roept dit de vraag op: moeten de links die je bouwt op publicaties staan die relevant zijn voor de niche waarin je actief bent? Het antwoord is dat het afhangt van de aanpak die je kiest. In eerste instantie, bij het bouwen van autoriteit links, moet je meer bezig zijn met het opbouwen van uw algemene site autoriteit. Dus, als uw site heeft slechts een paar lage kwaliteit of spammy backlinks, moet je meer bezig zijn met het opbouwen van uw totale site autoriteit en gaan voor links met de hoogst mogelijke autoriteit. Zie dit als het bouwen van een goede fundering; zonder een goede structuur op zijn plaats, zult u niet in staat zijn om uw aanwezigheid in de zoekmachines op te bouwen.

Backlinks verdienen en geven

Het verdienen van backlinks is een essentieel onderdeel van off-site SEO. Het proces van het verkrijgen van deze links staat bekend als link earning of link building. Sommige backlinks zijn inherent waardevoller dan andere. Gevolgde backlinks van betrouwbare, populaire, hoge-authenticiteit sites worden beschouwd als de meest wenselijke backlinks te verdienen, terwijl backlinks van lage-authenticiteit, potentieel spammy sites zijn meestal aan de andere kant van het spectrum. Of een link al dan niet wordt gevolgd (d.w.z. of een site-eigenaar zoekmachines specifiek instrueert om link equity wel of niet door te geven) is zeker relevant, maar onderschat de waarde van nofollow links niet helemaal. Zelfs alleen al vermeld worden op websites van hoge kwaliteit kan uw merk een boost geven. Net zoals sommige backlinks die u verdient waardevoller zijn dan andere, verschillen links die u naar andere sites maakt ook in waarde. Wanneer u naar een externe site linkt, kunnen de keuzes die u maakt met betrekking tot de pagina waarvandaan u linkt (de pagina-autoriteit, inhoud, toegankelijkheid voor zoekmachines, enzovoort), de ankertekst die u gebruikt, of u ervoor kiest de link te volgen of te nofollowen, en alle andere metatags die aan de linkpagina zijn gekoppeld, een grote impact hebben op de waarde die u toekent.

Concurrerend backlink onderzoek

Backlinks verdienen kan tijdrovend zijn. Nieuwe sites of sites die hun keyword footprint uitbreiden kunnen het moeilijk vinden om te weten waar te beginnen als het gaat om linkbuilding. Dat is waar concurrerende backlink onderzoek om de hoek komt kijken: Door het onderzoeken van het backlink profiel (de verzameling van pagina's en domeinen die linken naar een website) naar een concurrent die al goed rankt voor uw doel zoekwoorden, kunt u inzicht krijgen over de linkbuilding die hen kan hebben geholpen. Een backlink-tool zoals Link Explorer kan u helpen deze links te ontdekken, zodat u zich op deze domeinen kunt richten in uw eigen linkbuilding-campagnes.

Navigation

Home

Latest Posts

Het Nut Van Backlinks Of Linkbuilding

Published May 18, 22
7 min read

Engelse Backlinks Kopen

Published May 18, 22
7 min read

Engelse Backlinks Kopen

Published May 18, 22
4 min read